ENEMMÄN KUVIA, VÄHEMMÄN SANOJA

perjantai 22. marraskuuta 2013

Reissusta on kotiuduttu, rähjäisenä, väsyneenä mutta onnellisena. Meillä oli kyllä mukava reissu. Koulutus antoi meille enemmän kuin ajattelimme ja nyt meillä on paljon viemisiä töihin, jaettavaksi työkavereille. Mahtavaa. 
Täällä oli satanut sillä välin lunta, ja siitäkös minä vasta tykkäänkin. Johan tuota vesisadetta on nähty, kiitti riitti. 
Kuten tässä aikaisemmin on tullut ilmi, olen haaveillut ostavani joulun alla OPI sarjan kynsilakan ja senhän minä tein. Ja valokuvista saatattekin huomata, että bongailimme kynsilakkoja yhdestä jos toisestakin kaupasta ja onhan noi valikoimat aivan eriluokkaa kuin täällä. Ostin oikein joulunpunaisen lakan jossa on klitterihippusia ja näin ollen lakka tuntuu kynnenpinnalla hieman röpelöiseltä. 


 Toistaiseksi lakka on pysynyt kynsissä yllättävän hyvin, mutta toisaalta, enhän ole tehnyt moneen päivään minkäänlaisia kotitöitä tms joka aiheuttaisikaan lakan lohkeilun. Kuten aikaisemmassa kynsilakka postauksessa taisinkin kertoa, olen ollut hyvinkin vaaleiden lakkojen jopa värittömien käyttäjä. Tämä on nyt minulle ihan uusi juttu, että sormen kynnet on näyttävän väriset. Hankaluutena huomasinkin, että tummaa lakkaa laittaessa sotkee yllättävän paljon ja siistiä jälkeä on hankala saada. Vanupuikko/kynsilakanpoistoaine kombo on oiva apu saada siistiä jälkeä mutta noita minulla ei mukana ollut. Lisäksi ostin Mavalan kynsinauhaöljyn, sillä kynteni on aika surkeassa kunnossa, saa nähdä auttaako tuo öljy yhtään asiaa.
No tuo värihän ei siis ollut kaupan ainoa purnukka, lisäksi olen kuullut todella paljon kehuja Essien kynsilakoista ja niitäkin piti hypistellä. 

Kuvassa sekä opin että essien lakkoja.
 No oisko siinä nyt tarpeeksi aiheesta:kynsilakka. Kiitos ihanalle ystävälleni joka jaksoi koko matkan kuunnella huokailujani hyllyjen edessä. 

Helsinkihän on siis aivan valtava paikka, ainakin jos lähtee Ouluun vertailemaan. Kyllä siellä saa ajan ja rahan katoamaan. Minusta kaupungilla on todella ihana kierrellä ja ihan vain katsella kauniita näyteikkunoita, jotka oli saaneet ylleensä jouluisen ilmeen. 

Sokoksen ikkuna
Aika herkullisen näköistä Sokoksen ikkunassa, eikös vaan? Vaikka itse sisustankin aika vaaleasävyisesti niin tuo oikealla alhaalla oleva vuodekuva on sellainen minkä voisin ottaa omaankin kotiini. 


Ja pitihän minun päästä sinne yhteen ihanaan putiikkiin, jossa pukupäälinen herra avaa oven ja toivottaa tervetulleeksi LV.lle.


 "Siinähän se minun Louis Vuittonin-liike onkin", huudahdin ystävälleni kun ensin käveltiin katua väärään suuntaan tätä etsiessämme. Kyllähän meitä hieman nauratti. Minunpa minun. 
Saahan sitä ihminen hypistellä ja ihastella, eikö saaki? Minusta saa.
 Ilta vietettiin herkutellen ja kuoharia nauttien hotellilla. Parin päivän kävelystä jalkaparat olivat niin väsyneet, ettei käynyt mielessäkään lähteä enää Helsingin yöelämää ihmettelemään. 

Aamulla vielä luennoille, ja voin sanoa, että kyllä oli tänäänkin todella hyvä anti, aiheena mm. väkivalta sekä elottomuuden tunnistaminen. Otinhan mie toki sieltäkin useampia kuvia. 

Painelu harjoituksia Anne-nukella
Odotteluaika oli hyvä käyttää hyödyksi
 Lupasin otsikossa, "enemmän kuvia, vähemmän sanoja", nooh ne lupaukset ei toteudu minulla koskaan, vähemmän sanoja siis. 
Ihanaa viikonloppua. 



 

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -