HAMSTRAAJA

maanantai 20. tammikuuta 2014

Tiimari, tuo varmasti jokaiselle tuttu askartelukauppa vetelee viimeisiään. Tiimari sulkee ovensa keskiviikkona, tai näin ainakin minä muistelen meidän Tiimarin myymäläpäällikön sanoneen. Pitkään he ovat myyneet tuotteitaan huimassa alennuksessa ja nyt viimeisinä päivänä kaikki tuotteen on ollut myynissä -70%. Itse olen ahkerasti Tiimarissa asioinut, niin nyt alennusten aikana kuin ennenkin. Viime viikon käynnillä hamstrasin kaappiin mm. pääsisäis juttuja, onnittelukortteja (siitäkin huolimatta, että teen myös kortteja itse), saksia, paketointi tarvikkeita ja paljon muuta. "Suurena" huolenaiheenani onkin nyt, että mistä jatkossa askartelu tarvikkeeni hommaan. Voisinko enempää tuntea itseäni tolloksi, olenhan ennekin tilannut askartelutarvikkeita netistä sekä monesta muustakin kaupasta. Miksi sitä ei enää voisi tehdä? 
Päivällä kävimme töissä keskustelun, etteihän Tiimari loppupeleissä edes ollut mikään kovin halpa kauppa, mutta tuota pikkuista krääsäkauppaa tulee silti ikävä. 
No, nyt minulla ainakin on kaapit täynnä hamstrattuja tavaroita, niillä pääsen kivasti eteenpäin askarteluissani. Kuulostaa hyvältä, mietin vain, että mistä kaupasta saisi ostaa vuorokauteen lisää tunteja että voisi ommella ja askarrella. Jos joku on joskus törmännyt tuohon aikaa myyvään kauppaan niin ilmoitathan siitä myös minulle. 
Onko kukaan muu vieraillut askartelun ihmemaalimassa. 


2 kommenttia:

  1. Iltaa! Täällä myöskin askartelija ja blogikin on, tosin hiljainen sellainen...http://terkantouhut.blogspot.com/ Mua ei saa päästää enää Tiimariin, kun hamstraan myös kaikkea kaappiin...Tilaan itse enemmän netistä esim. Paperinauhasta ja Paperellasta ja muualtakin :) Mukavaa alkuviikkoa!

    VastaaPoista
  2. Heips. Juu tuttuja sivuja noi, on tullut tilattua ja yks suokkari on myös askartelu sinisiipi. Ehkäpä melkein enimmäkseen tuleekin tosiaan tilattua netistä edullisten hintojen ja laajan valikoiman vuoksi. Tiimari löydöistä tyytyväisin ehkä olen saksiin. Kunnon sakset on kalliita ja aina hukassa. Nyt sain fiskarseja edullisesti.
    Ihanaa viikkoa sinullekin Jaana.

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -