ULKOILUA PAKKASESSA

sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Sain ihanasti nauttia kolmepäiväisestä viikonlopusta. Suurimmaksi osaksi nuo vapaat kului lapsia kuskaten erinlaisiin paikkoihin. Ehdin kuitenkin ulkoilla uuden kamerani kanssa ja perjantaina tallensin ihania auringonsäteitä. Olen opetellut todella ahkerasti kameransäätöjä ja mitä tehdä millaisessakin valaistuksessa, no paljon on vielä silti opittavaa. 
Vaikka pakkanen paukkuukin aika kovana, niin silti otan mielummin nämä ilmat kuin ne monen kuukauden vesisatteet. Eilenkin uskaltauduin aika pitkällekin lenkille. Hyvin tarkeni kun päällä oli college-housut, tuulihousut sekä toppahousut. 
Pojalle ostimme viikko sitten Sorelin kengät ja muutaman kerran olen ne itselleni vatässyt jalkaan kun olen pistäytynyt ulkona. Nyt odotan suoranaisella innolla, että lapsella jalka kasvaisi kengistä ohi ja saisin ne itselleni. Siinäpäs vasta lämpimät kengät. Olen sarjassamme niitä ihmisiä, jolla palelee sormia ja varpaita pienimmilläkin pakkasilla varustuksesta huolimatta. Sorelit kun vetäsin jalkaan, tuli tunne että pian ulos tai varpaat kiehuu. 
Tänään sain kahvitella ihanan ystävän seurassa ja illalla oli pitkästä aikaa kosmetiikkaesittely ystävän tukena. Eli puuhaa on jälleen riittänyt joka päivälle. Huomenna taas arki ja aamulla aikainen herätys. 













Ihanaa viikonalkua. 

2 kommenttia:

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -