KUTRIT SUORIKSI

torstai 13. helmikuuta 2014

Tulee nämä minun postaukset hieman viiveellä mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. 
Pitkään on ollut tarkoituksena ostaa tyttären luonnonkiharalle tukalle uusi ja parempi harja. Paljon olen kuullut kehuja suht uudesta tuttavuudesta, Tangle Teezeristä ja olen sitä päässyt ystävän luona testailemaankin. Sunnuntaina kiipeilyn jälkeen piipahdimme pikaisesti kaupunkiin ja Stokkalla huomasin tämän hassun näköisen harjan tarjouksessa, nappasin sen heti mukaani. Tangle Teezer lupaa harjaltaa mielestäni aika paljon. Kyseessä siis on ammattimainen takkujenhoitoharja joka pitää huolta hiuksistasi, vähentää hiusten katkeilua, haaroittumista ja vahingoittumista. No viikon kokeilun jälkeen en voi vielä sanoa, onko näin. Takut kyllä suorenee ja harjaa on mukava käyttää, se pysyy hyvin kädessä ja löytyy pirteän värinsä puolesta helposti ( ai mistä löytyy? No meillä tahtoo tavarat olla aina hukassa). Itse olen vannoutunut luonnonharjaksisen harjan käyttäjä enkä uuden harjan myötä silti luovu omasta harjastani, ainakaan vielä. Tytär on myös uudesta harjasta kovin innostunut eikä tahtoisi antaa minun harjata hiuksiaan vaan selvittelee takkunsa itse. 
Jäämme siis testailemaan uutta harjaa ja odottamaan, toteuttaako se kaikki lupauksensa. 
Harjasta kiinnostuneille, se tosiaan löytyy tässä kuussa alennuksella Stokkalta. 
Onko Tangle Teezer sinulle jo tuttu juttu?




Ystävänpäivä arvontaan ehtii vielä osallistua huomiseen iltaan saakka. Käy laittamassa kommenttisi täällä.

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -