RUUTUA JA RAITAA

torstai 27. helmikuuta 2014

Olen tietoisesti pysynyt pois kaupungilta ja alennusmyynneistä, säästääkseni maaliskuun lopussa tehtävään Helsingin reissuun rahaa. Jotakin on kuitenkin pitänyt ostaa. Syksyllä ostamasta punaisesta nappipaidasta olen tykännyt niin paljon, että halusin toisen samantyylisen. H&M.n kuvastosta katselin yhtä nappipaitaa ja löysinkin sen myymälästä. Väri ei ehkä sovi minulle ihan niin huipusti kuin se punainen mutta kiva se on silti.
Nappipaita H&M


Toinen ihan tosi huippulöydön tein Stockmannin helmikuun kanta-asiakaskuvastosta.  Noom malliston jersey mekko ihastutti minua kertasilmäyksellä. Kävin sitä sovittelemassa, mutta itselleni tuttuun tapaan mekko jäi kauppaan ja jäin asiaa miettimään. Sen verran ihana tuo mekko oli, että kävin sen itselleni pelastamassa. Yhdesti sitä olen jo ehtinyt käyttää ja kyllä se vain on sievä ja mukava päällä. Kangas vaikuttaa laadukkaalta ja toivoisinkin, ettei tuo mekko nukkaannu käytössä, vihaan nukkaisia vaatteita ja nukan ilmaannuttua vaatteeseen, se jää armottomasti kaappiin.

Mekkoon kuuluu yksinkertainen nahkavyö.
 Varmastikin tämä vaate nähdään täällä jossain vaiheessa myös minun päälläni mutta niinkuin olen monesti kertonut, ei tuo minun hovikuvaaja ole aina käytettävissä :) vaikka varsin innokas tuo kuusi vuotias onkin kuvaamaan. 
 Että tallaisia ostoksia. Seuraavan kerran kukkaron nyöri raottuu vasta Helsingissä ja sinne olenkin koittanut säästää joka ikisen roposen. Aika menee äkkiä, joten pian se maaliskuun loppukin sieltä koittaa. 
Mitä tykkäsitte ostoksistani?


7 kommenttia:

  1. Hienoja on nämäkin vaatteesi mutta olen yhtä mieltä kanssasi siitä punaisesta paidasta. Sopii kuin nappi silmään,sinulle :)
    -Annukka-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Annukka, olet aivan oikeassa. Se punainen on tosi ihana. Tuosta Noomin trikoo mekosta tuli mun uusin suosikki, tosi tyylikäs päällä ja ihanan istuva. Tulen siis pitämään sitä paljon.

      Poista
  2. Raitamekko vaikuttaa kivalle, olisi mukava nähdä miltä se näyttää päällä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hassusti oli mennyt kommenttisi roskakoriin, kummallista. Vihdoin ja viimein sain kuvia mekosta myös päällä. Onhan se kyllä ihana, tykkään siitä kovasti :)

      Poista
  3. Ihana on mekko! Ostin eilen ennen koulutukseen menoa myös raitamekon, kylläkin valkomustan :) Itse tykkään raitamekoista kovasti ja niitä on helppo käyttää :) Tuo mekko sopii sinulle varmasti hienosti! Laitahan kuva joku päivä :) Paitakin on kiva ja varmasti helppokäyttöinen :) Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  4. Jaana: millaisen mekon ja mistä. Mieluusti haluaisin nähdä sen pian. Raita rija ruutu vaatteet on jotenki tosi kivoja.

    VastaaPoista
  5. Tarkoitus on laittaa kuvaa mekosta ja poika ottikin kuvia viikko sitten mutta elättelen toiveita että ehtisimme treffata Karlan kanssa loma viikolla kuvausten merkeissä.

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -