HAPPY BIRTHDAY

lauantai 26. huhtikuuta 2014

Tänään oli se odotettu Oulun suurkirppis päivä, siitä kuvia varmaankin huomenna. Vein lapset aamulla äidilleni. Pipuna oli eilen jo sopinut mummon kanssa leipomistreffit siksi aikaa kun minä kiertelen kirpparilla. Mummolla ja Pipunalla oli jo selvä suunnitelma mitä herkkua aikovat leipoa. Kun tulin kirpparilta oli pöytä koreana herkuista. Juhlimme Pinja-koiran 2-vuotis syntymäpäivä juhlia. 


ONNEA sankarille. Kyllähän sankari oli herkuistaan tyytyväinen. Meille ihmisvieraille tarjoiltiin kahdenlaista pizzaa, viinereitä, jäätelökakkua ja kaikkea ihanaa naposteltavaa. Olipas minulla tullutkin kamala nälkä kirpparia kierrellessä, pizzapaloja katosi suuhuni pala jos toinenkin ja olihan se hyvää. Kun kahvit oli juotu ja mummolan kukkapenkistä kukan alut kaivettu omaan maahan, kaappasin Pinjan kainaloon ja lähdin kotiin pihapuuhiin. 



Jonkin aikaa lapset jaksoivat auttaa haravoinnissa mutta pian huomasin olevani Pinjan kanssa kahdestaan. Minä haravoin, Pinja hajoitti sitä mukaan kasat ja minä haravoin uudestaan. 


Välillä piti pitää taukoa haravoinnissa ja hetken leikimme pallolla mutta eihän tuolle vikkelälle kaverille pärjää kukaan, huomasin olevani liian hidas ja lopulta hikinen. Juokse itse pallosi kanssa, minä haen kahvit. Mitäs tekee Pinja kun minä jätän kahvin terassille ja käyn pikaisesti sisällä?? Lipittää kermakahvini kupistani ja on niin kuin ei siinä olisi mitään kummallista. 


"En minä mitään ole tehnyt". Kyllä kevät ja pihahommat on mukavaa. Pian alkaa puutarhoilla käynti. Voi sitä pähkäilyä ja mietintää, mitä sitä tänä kesänä ostaisi. 
Vielä kerran onnea Pinjalle, olet "isosiskon" söpöliini. 

Pipuna kertoi meille tällä viikolla tärkeä asian jota en olekaan tiennyt, ajattelin että teidänkin olisi hyvä tietää. "Märkä multa on madon kakkaa", näin sanoo Pipuna. Eipä minulla muuta, ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille.

6 kommenttia:

  1. Paljon onnea ihanalle Pinjalle <3
    Koirat on kyllä niin uskollisia ystäviä, ettei toista löydy. Ja miten paljon niistä on iloa ja seuraa!
    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ellen ja Ru, Pinja kiittää.
      Itselläni oli uskollinen ystävä yli 13 vuotta, sekarotuinen Vili jolla on edelleenkin suuri sija sydämessäni vaikka Vili onkin ollut koirataivaassa jo reilu 10 vuotta. Mehän kasvettiin Vilin kanssa yhtämatkaa aikuisiksi. Pinja on äidin seuralainen eläkkeellä ja mahdottoman pilalle lellitty "lapsukainen". Kyllä lemmikit on niin iso osa perhettä ja arkea, ne jakaa ilot ja ymmärtää kun emäntä on surullinen.
      Halauksia Rulle ja sinulle.

      Poista
  2. Ihana postaus! Oisin kans halunnut kirppikselle, mutta meillä oli futispelit...eli en ehtinyt edes ajatella kirpparia...Sulla lli varmasti kiva päivä :)

    VastaaPoista
  3. OI, harmi kun et päässyt sinne, aivan mahtava tapahtuma. Saisivat järjestääuseammin tuollaisen tapahtuman. Minua jäi harmittamaan muutama ostos joihin en heti tarttunut ja sittenhän ne oli jo menneet kun olisin hakenut ne, minä olen tämmöinen ärsyttävä jaahkaaja. No enää on turha murehtia.
    Jospa kiertelis vaikka Paljetorin takin toivossa :)
    Kuulin, että blogi-kirppis saattaisi toteutua jo alkukesästä, pitääpä alkaa varmistelemaan asiaa hetimiten.
    Aurinkoista sunnuntaita <3

    VastaaPoista
  4. Onnea Pinjalle!!! Jo kaksi vuotta :) Lähdetkö sä myymään blogi-kirppis tapahtumaan? Tiedätkö ollenkaan koska se on? Jos vaikka tulis :)

    VastaaPoista
  5. Mie en osaa vielä sanoa lähdenkä sinne myymään vai ostoksille. Olen yleensä ahne ja haluan mennä ostamaan parhaimmat päältä. Voi myös olla ettei minulta löydy tarpeeksi myytävää kun juuri olin viikon kirpparilla myymässä.
    Ajattele, Pinja tosiaan on jo kaksi vee :)

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -