SUORTUVAT SUORIKSI

keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Blogini nimi tosiaankin viittaa hiuksiin vaikken niistä juurikaan koskaan kirjoita. Harva varmaan on täysin tyytyväinen hiuskuontaloonsa mutta minulle tämä pehko on ongelma joka päivä. En ole koskaan tyytyväinen hiuksiini, siitä miltä ne näyttää ja miten ne on. En osaa hienoja kampauksia ja töissä tukkani on aina ponnarilla. Hiukseni ovat karkeat ja pörröiset, pesun jälkeen melkoinen pörröpesä. Erittäin tärkeää minulle on hyväkuntoiset hiukset enkä sen vuoksi juurikaan koskaan lämpökäsittele hiuksiani. Käytän fööniä ja suorostusrautaa äärettömän harvoin, en siis lähes ikinä. Jos laitan hiuksiani jollakin lailla niin yleensä käytän tarrarullia, niillä saan hillittyä pörröisyyttä ja latvat kääntyvät sievästi sisäänpäin. Toki tarrarulla hieman repii hiusta joten sen vuoksi en käytä niitäkään niin usein kuin haluaisin. Vaaleiden raitojen vuoksi päälyhiukseni ovat erityisen kuivat ja huonossa kunnossa, siitäkin huolimatta että niitä on tämän talven aikana leikattu kolme kertaa ja joka kerta pituutta on lähtenyt vähintäänkin viisi senttiä. Olen jo pitkään kasvattanut hiuksistani väriä pois eli pyrin pääsemään värjäämisestä eroon, eli tämä juurikasvukaan ei tee lookistani yhtään parempaa. Plaah. Kadehdin aina ihania hiuksia. 
Menin joku aika sitten markettiin ajatuksena ostaa hiuksilleni öljyhoito joka tehtäisiin silloin tällöin ennen shampoo pesua. Pyörittelin erimerkin öljyhoitoja ja kummastelin, että mistäs näistä nyt tietää mikä olisi hyvä. Ihan sellaista öljyhoitoa en sitten ostanutkaan mitä lähdin hakemaan vaan mukaani tarttui Lóreal Parisin Elvital Extraordinary Oil. Tuotteesta oli onnekseni testeri kokeiltavaksi ja minähän päätin sitä kokeilla. Tuoteseloste lupaa silkinpehmeät ja kiiltävät hiukset latistamatta niitä. 


Öljyä levitetään 1-2 painallusta hiusten pituuksiin ja latvoihin, kuiviin tai kosteisiin hiuksiin. Tuotetta voi käyttää ennen shampoopesua tai ennen käsittelyä siloittamaan hiuksia. 


Ihastuin tuohon öljyyn kerta heitolla. Pörröinen, hieman takkuinen latva sileni samoin tein, hiukseni tuntuvat öljyn laiton jälkeen pehmeiltä, ei lainkaan pörröisiltä, ihanan sileiltä eikä takkujakaan latvoihin tule. 


Nappasin pullon mukaani ja lähdin iloisena kotiin. Olen laitellut sitä lähes joka päivä ja hiustenpesun välissä olen laittanut sitä muutamanakin päivänä eikä tuote tee hiuksia likaiseksi/rasvaiseksi. Innostuin kokeilemaan tätä myös lapsille, pojan karkea tukka tuntuu pehmoiselta, tyttäreni luonnonkihara, aina takkuinen tukka tuntuu yhtä ihanalta kuin minunkin. Aah mikä löytö. Suosittelen kyllä kokeilemaan. Ainoa miinuspuoli tuotteessa on, se tuoksuu aika voimakkaalle mutta onneksi tuoksu hälvenee hiuksista nopeaa. En voisi töissä käyttää noin voimakkaasti tuoksuvaa tuotetta jos tuoksu pysyisi hiuksissa koko päivän. 
Silti haluaisin vielä löytää hiuksilleni varsinaisen öljyhoidon, sellaisen joka levitetään hiuksiin hiusvärin tavoin, annetaan vaikuttaa tovi ja pestään pois. Olisiko tähän antaa vinkkejä?
Suortumisiin :)

16 kommenttia:

  1. Kiva vinkki! Tuotahan voisi kokeilla, kun mullakin on luonnon kihara tukka, joka on hiukan kuiva luonnostaan. Kivaa loppuviikkoa Nanni ♥ ootko muuten tulossa blogikirppikselle myyjäksi? Itse oon menossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä lämpimästi, kokeileppa Jaana eikä hinta ollu paha.
      Voi ku mahtavaa, että oot myymässä blogikirpparilla, varaa mulle kaikki parhaat päältä. Mie en tuu myymään kun vasta olin viikon siellä paljetorillamyymässä ja loput kuskasin punaiselöe ristille. Mutta ostelemaan tulen ja hyvissä ajoin tulenkin. Ihan huippua nähdä sua livenä :)
      Kivaa reissua teille ♥

      Poista
    2. Kiitos :) Samoin sua on tooosi kiva nähdä! Jospa sitä jotain myytävää sais kokoon...Kivaa viikonloppua ♥

      Poista
  2. Mä suosittelen että etsit kampaamon, jossa tehdään Wellan Sp hoitoja. Saat monta hoitovaikutusta kerralla ja hoitotulos kestää monta pesukertaa. Suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, täytyy kysellä mitä omalla kampaajalla on tarjota.

      Poista
  3. Nuo öljytuotteet on ihan huippuja! Itsellänikin on Maroccon Argan Oil -shampoo ja hoitoaine sekä lisäksi vielä hiuksiin jätettävä hoito. Öljy silottaa kyllä hiuksia tosi hienosti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä tuota sarjaa saa ostettua? Midlelläni testailisin. Tukkani on ikuinen ongelmani. Kiitos vinkistä.

      Poista
    2. Metsästin netistä tuon tuotteen, kuulostaa tosi huippis tuotteelta. Nyt kun tietäisin mistä sitä saa ostettua.

      Poista
    3. Ainakin Goalasista saa ostettua Oulussa Nanni, myös Stockalta!

      Poista
    4. Kiitos vinkistä. Tein löydön tänään Hairlekiinistä kun sattumalta päätin vilkaista heidän tarjontansa. Nyt vain testailemaan miltä tuo sarja tuntuu.

      Poista
  4. Välillä olen miettinyt, että mitähän aineita ne laittaa kampaamossa mun hiuksiin, kun ne tuntuvat pehmoisilta ja sileiltä, eikä samaa tulosta tule kotona millään. Mulla on kans luonnonkiharaa, ja toinen puoli osoittaa itään ja toinen länteen :) Kaikenlaista tököttiä olen laittanut. Ehkä tuo öljy olisi hyvä kokeilla!

    VastaaPoista
  5. Minä olen ostanut kampaamosta jotakin öljyä ja olen ollut todella tyytyväinen. Ainoa miinus on kallis hinta, muttta seuraavan kerran voisin ostaa tuota tavan kaupasta saatavaa. Kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
  6. Se on totta että hiuksista tulee ihan erinlaiset kun käyttää öljyhoitoa..
    luonnokiharat on ihania...minulla on ihan piikkisuora jota kiharran mieluusti ja usein :-D

    VastaaPoista
  7. Minusta sinulle on kauniit hiukset ja aina niin nätisti! Terkuin tää pörröpää :D

    VastaaPoista
  8. Tämä oli hyvä vinkki! Käytin tänään äitiäni paikallisessa sittarissa ja hoksasin ko tuotteen hyllyssä. En ois ikinä kiinnittänyt siihen mitään huomiota mutta onneksi oon lukenu sun blogia :) Mulla on karhea, paksu luonnonkiharatukka, joka aina "pörhöttää". Testasin heti kotiinpäästyäni öljyä, ja tekipäs se mukavan kiillon ja siloituksen hiuksiini. Kiitos Nanni :)
    -Päivänsäde-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua jos siekin Päivänsäde tykkäsit. Itse olen kyllä jäänyt tuohon "koukkuun" ja lotrailen sitä latvoihini melkein päivittäin. Tyttären luonnonkiharalle, aina takkuiselle tukalle käytän myös. Ja mikä parasta niin se ei silti tee hiuksista rasvaista. Kurkkaapas tämän päivän postaus, jota alan juuri kirjoittelemaan. Löysin vielä muutaman ihan huippu tuotteen tämän öljyn lisäksi.

      Poista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -