KESÄ LÖYTÖJÄ ALESTA

keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

Olen pyrkinyt tekemään järkeviä aleostoja, mutta mikä sitten on järkevää ja mikä ei. Todennäköisesti suurin osa ostoksista on vain "tuo mun on pakko saada" ostoksia. Osa ostoksista aina nousee ylitse muiden ostosten ja niitä toisia vain tulee käytettyä enemmän. Näin on käynyt tälläkin kertaa mutta "osasyyllinen" on tietenkin helle jolloin ei ihan kaikkia ole voinut pitää ellei sitten halua olla olla hiki kainalossa alta minuutin. Yksi suosikki ylitse muiden on näillä ilmoilla olleet Seppälästä löydetyt pellavashortsit. Niitä olen pitänyt koko ajan, välillä pessyt ja silittänyt ne heti takaisin jalkaan. 



Ehkä ne melkein meinaa olla liian lyhyet mutta näille ilmoille ne on juuri sopivat. Seppälästä mukaan lähti myös YLLÄTYS YLLÄTYS huivi. Tosi kivan värinen ja sopivan paksuinen, eipä sitä vielä ole paljoa käytetty sillä nämä kelit minusta on ihan liian kuumat huivin käytölle. No onneksi sitä ehtii syksyllä käyttää mielin määrin. 
Shortsien kaveriksi olen ihan vain valinnut perus valkoisen topin mutta toki asiallisempaakin puseroa olen niiden kanssa käyttänyt. 


Ai minäkö osaisin joskus käyttäytyä kuin aikuset, sitä saa odotella. 


Helsingin Espritin liikkeestä löysin paljon etsimäni nahkaisen vyön eikä tuolle enää kovasti alen jälkeen hintaa jäänyt. Kivan napakka ja tuntuu laadukkaalta hintaansa nähen. 



Vyön kanssa samaan aikaan löysin Espritiltä kivan perus puseron joka on hieman siistimpi. Noi shortsit ja pusero sopii kivasti yhteen ja tätä kokonaisuutta olenkin innolla käyttänyt sen valkoisen topin rinnalla. 


Niin, ja mitäs tuli aikaisemmin todettua? Ikuinen teinikö? 


Napakoiden shortsien huono puoli on se, että ne rypistyy liian helpolla etuosasta mutta silitysrauta pelastaa paljon. 
Nämä ostokset: shortsit, pusero, vyö ja huivi, näihin olen ollut erittäin tyytyväinen ja jokainen on lähtenyt mukaan alennuksesta. 

Mikä on sinun paras aleostoksesi?

15 kommenttia:

  1. Ompa ihania kuvia <3 Ja hei, oliks noi ne shortsit mitkä piti olla mun jalassa ;) Näyttää tosi hyvältä, kaunis balleriina!
    Mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mari, ei ne kuules noi olleet :D mut oli ne kivat shortsit nekin mitkä lupailin sulle jos ne ei minulle mahdu.
      Tuuhan muru pian takas töihin, ikävä jo kaihertaa <3

      Poista
  2. Kivoja kuvia. Nuo ilonhyppykuvat erityisesti :D. Minäkin ostin alesta shortsit, joita olen pitänyt jatkuvasti Siniset ja lyhyet, tähän helteeseen oikein sopivat :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, joskus pitää vähän höpötellä.
      Noikin on tummansiniset mutta saattaa kuvassa näyttää mmustalta. Tosi paljon olen niistä tykännyt.

      Poista
  3. Ihania kuvia ja kauniit on shortsit! :)
    Itse en ole ennen juurikaan käyttänyt shortseja vaan hameita, mutta tänä kesänä on jostain kumman syystä shortsit ollut ihan ykköset..

    VastaaPoista
  4. Kiitos Henna ♥
    Ostokset on kyl mieluisia.

    VastaaPoista
  5. Kivoja ostoksia olet tehnyt, etenkin shortsit varmasti oikein hyvät tällä kelillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shortsit on kyllä mieluisat ja kokoajan jalassa.

      Poista
  6. Pirteitä kuvia ja hyviä löytöjä! Nyt on niin ihanaa, kun voi mennä tosi vähissä vaateissa liikenteeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinpä, talvella "saa" sit taas kulkea paksuissa toppiksissa. Ihana kesä <3

      Poista
  7. Mukavat :) Onko sinulla tanssi/voimistelija tms taustaa, kun niin nätisti ojennat nilkat hyppiessäsi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Katja. Ei minulla ole tanssija taustaa vaan aikoinani harrastin Taekwon-doa monen monta vuotta ja sehän on kurinalaista hommaa jossa varpaan asentokin on tarkkaan määrätty. Sieltä ne taitaa tulla noi nilkankin suoristukset.

      Poista
  8. Voi kun itekkin tohtisi laittaa pikkaset shortsit jalkaan, sun päällä näyttää kyllä hyvältä :) Ite oon tänä kesänä helteillä ihastunut pitämään mekkoja ja hameita, ovat niin ilmavia vaatteita kuumilla keleillä, joita on nyt piisannut :)
    -Päivämsäde-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen aina "kärsinyt" paksureisi syndoomasta, vaikka olenkin pieni kokoinen niin reisissä on kokoa ja vähän arastellen noita shortseja käytän ja varsinkin kuvasin mutta päätin olla rohkea ;)
      Hameet ja mekot on aivan ihania, mulla odottaakin ompelijalla kaksi maksi hametta, toivottavasti niistä tuli juurikin niin ihanat kuin toivoin, tai mikä parasta jos niistä tulis vielä ihanempia kuin toivoinkaan.

      Poista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -