TULIAINEN - MINULLEKO?

perjantai 8. elokuuta 2014

Minun ollessa töissä, lähti muu perhe viime viikolla Orivedelle ja Tampereen suuntaan sukuloimaan ja lomailemaan. Sen suuremmin en ehtinyt päästä yksin olosta nauttimaan tosiaankin töissä olon vuoksi, mutta onhan se mukavaa joskus olla ihan itsekseenikin kotona. Kauaa en silti yksin tykkää huushollata sillä olen melkoinen arkajalka, ennen nukkumaan menoa pitää ovet tarkastella huolella sekä kiertää kodin joka nurkka. Jeps, sellainen minä olen, no ei siitä sen enempää. 
Perheellä kuulosti olevan reissussa mukavaa ja se on tärkeintä. Kummisetä käytti lapsia motskariajelulla ja neiti sai kummisedältä uuden pyöräilykypärän. Kummitäti piristi hellepäiviä käyttämällä lapsia uimassa ja antamalla tulevalle ekaluokkalaiselle ihania tyttöjen juttuja. Tottahan toki Ideaparkissa oli pitänyt piipahtaa mutka mutta suurempia ostoksia ei ilmeisesti oltu tehty. 


Mukavaa oli täälläkin päässä, siitä piti kiva polttariporukka huolen mutta kyllä sunnuntaina aloin jo katsella kelloa tiuhaan ja toivoa porukkaa pian kotiutuvaksi. Kun mies soitti iltapäivällä, että lähtöä pitää siirtää kun ampiainen oli pistänyt neitiä reiteen ja tilannetta piti seurailla hetki, meinasin jo hieman huolestua. No loppu hyvin kaikki hyvin, pistoksesta ei ollut aiheutunut lapselle näppyä kummempaa ja perhe kotiutui aikalailla puolilta öin. 


Oli ihana saada perhe kotiin ja wau minkä tuliaisen he olivat kotona olevalle äipälle ostaneet. 


Lyhty on kyllä kaunis ja olen hämmästynyt mieheni tekemästä ostoksesta. Ilmeisesti olin keväällä suurrut vanhaa lyhtyäni sen verran äänekkäästi, että mieheni muisti vieläkin rikkoutuneen lyhdyn kohtalon. Sen verran paljon rakastan kesää, ettei edes lyhty saa minua odottamaan syksyä eikä pimeneviä iltoja mutta eipä taida tarvita kauaa enää odotella, että pääsen sytyttämään tuonne kynttilän. 
Kiitos oma muru <3

8 kommenttia:

  1. Ihanan tuliaisen olet saanut, todella kaunis <3
    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Ihana tuliainen <3
    Hyvä korvaus yksin vietetystä/kärsitystä ajasta ;)

    VastaaPoista
  3. Todella kaunis lyhty. Amppareiden kanssa saa aina olla varuillaan. Muutaman kerran on osunut kohdalle, ja niin oli sormi kipeänä muutaman päivän!

    VastaaPoista
  4. Oi, mikä tuliainen!! Tuonne on kyllä ihana sytytellä kynttilä iltojen hämärtyessä.
    Kivaa pertsiä Nanni<3

    VastaaPoista
  5. Kaunis lyhty! Itselläkin on pari samantapaista lyhtyä, ja olen jo muutama iltana laittanut tulet kynttilöihin :)
    -Päivänsäde-

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikille, lyhty on kyllä ihana ja se tuleekin syksyn aikana ahkeraan käyttöön. Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille <3

    VastaaPoista
  7. vau miten kaunsi. Mulla ois haaveissa juurikin syksyksi hankkia joku kiva lyhty :)

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -