SUORTUVAT KIKKURAN KÄKKYRÄLLE

keskiviikko 3. syyskuuta 2014

Minulla on lainassa pari erinlaista hiuskäherrintä joita olen molempia kokeillut muutaman kerran. Molemmilla tulee todella kivat kiharat ja jos lähtisin nyt ostamaan itselleni yhden kähertimen niin en tietäisi kumpi se noista olisi. 



Toinen on OBH Nordican  lainerauta jolla saa todella nopeaa mukavat nimensä mukaiset laineet, vähän niinkuin lettikiharan. Tässä kähertimessä saa säädettyä raudan kuumuutta itselle sopivaksi. Tällainen lopputulos tulee tällä OBH vempaimella.



Nämä kuvat olenkin kerran täällä jo esitellyt mutta jospa nämä kävisivät nyt näiden käkkyröiden esittelyyn. 
Tästä kiharasta tykkään kyllä paljon, kiharaa ei ole liikaa, se pysyy ainakin minun hiuksissani helposti parikin päivää ja on tosiaankin nopea tehdä. 
Jep, jos takerruit tuohon "parikin päivää" kohtaan, niin en pese hiuksiani useasti. 


Toinen lainassa oleva käherrin on BaByliksen kiharrin. Tähän piti hieman tutustella ja polttaa sormenikin muutaman kerran, ennenkuin sain kiharan kiharaa. Alkuvaikeuden jälkeen sain ihanan lennokkaat, huolettomat kiharat.



Tässäkin raudassa oli säädettävä lämpötila. Minulla on karhea, helposti kihartuva hius joten en täräyttänyt kumpiakaan rautoja täysille. Olen aika neuroottinen hiusteni suhteen vaikka ne nyt yleensä aina onkin vain pompulalla kiinni, mutta en halua liian usein käyttää kuumia rautoja hiuksissani. Vaikka hiuksiin laittaisikin kaiken maailman lämpösuojat, en silti jaksa uskoa, etteikö hius kärsisi jatkuvasta lämpökäsittelystä. 
No tällä raudalla sai juuri sellaiset Carrie Bradshaw kiharat kuin mitä olen aina toivonutkin, tai no ei ehkä ihan aivan mutta aika lähelle kuitenkin. 
No todennäköisesti tulen jatkossakin käyttämään tuttuja ja turvallisia megasuuria tarrarullia joilla ei siis tule kiharaa vaan niillä saan karhean pehkoni kivan sileäksi ja suoraksi. 

Kumpi kihara sopisi minulle paremmin jos innostuisin investoimaan itselleni PITKÄSTÄ aikaa uuden hiusmasiinan? Mikä on sinun luotto juttu millä saat hiuksesi niinkuin itse haluat?

15 kommenttia:

  1. Onpa ihana kiharapilvi! Just mietin että jaksaisko aamulla kihartaa hiukset ennen töihin lähtöä mutta en taida jaksaa tai ehtiä...Poltin minäkin sormia aluksi raudassa...nyt sujuu jo paremmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kihara on kyl mukava muutos ilmeeseen.

      Poista
  2. Ooo, mikä käkkäräpää siellä!!!
    En tiennytkään, että tuomosiakin uusia laitteita on tullu markkinoille.
    Kummatkin kiharat näyttävät hienoilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina tulee uusia enkä mie ainakaan pysy kärryillä. tutut ja turvalliset vanhan ajan rullat on kaikista paras juttu.

      Poista
  3. Oi kuinka ihania kuvia! Mahtavat kiharat! Mä tykkään laineraudan kiharista ebemmän arkiseen menoon ajateltuna ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie tykkään niistä kans enemmän, ei ehkä ihan niin kikkuran käkkyrä.

      Poista
  4. Minä olen luovuttanut kihara kanssa jo vuosia sitten, ei ne pysy vaikka niin tahtoisinkin pysyvän. Minun juttuni on siis kampaajan tekemän taidokas väri ja leikkaus. Olen niin wash and go - ihminen ettei mitään rajaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen myös mega laiska laittelemaan hiuksia ja siksi ne onkin aina kiinni. Nyt vain innoissani testailin noita kun sain niitä lainaan.

      Poista
  5. Kummatkin kiharat pukee sinua, on ihan maku asia kumpi parempi :) Minusta Babyliksella tehdyt kiharat näyttää upeilta! Itselläni kun on paksut luonnonkiharat hiukset niin en missään tapauksessa halua päähäni kiharoita lisää :D Jos haluan laittaa hiuksiani jollakin värkillä niin silloin käytän Babyliksen suoristusrautaa.
    -Päivänsäde-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän kyllä sinua. Kummitytölläni joka on siis jo täysi-ikäinen omistaa mustat korkkiruuvi kihara hiukset, ne on kyllä maailman upeimmat hiukset mutta ymmärrän että hän on niihin aivan kypsä.

      Poista
  6. Hei! Katsoppas tämä video automaattikihartimesta. http://www.youtube.com/watch?v=TzEKbWIaf_4
    Terv. Cherry Overhouse

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tuo taitaa olla se masiina joka oli kuulemma jollekin tarttunut tukkaan kiinni ja lähti irti vasta saksilla, olisikohan Annikki tuon mulle kerran kertonut. Näyttää kyl helpolta mut en uskalla edes kokeilla.

      Poista
  7. Ihania kiharoita! :) Itsekin haluaisin laitella kiharoita useammin, mutta olen siinä ihan surkea ja se vie niin paljon aikaakin.. Ja käsi väsyy.. Haaveilen tällä hetkellä Babybliss Curl Secret -uutuusvempaimesta, joka kuulemma tekee kiharat vain painamalla! Tosin siinä miinuksena on hinta enkä sen takia ole sitä (vielä ainakaan) raaskinut ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko se uutuus värkki tuo mikä on linkitetty tuohon edelliseen kommenttiin? Olen kuullut tuosta kamalan tarinan ja ilmeisesti siitä on youtubessa videokin miten se takertuu tukkaan kiinni. No itse en ole sitä nähnyt, kuullut vain mutta näppärältä se kyl näyttää jos vain tosiaan toimii noin.

      Poista
  8. Hienot kiharat tuli kummallakin vekottimella :) Itse käytän enemmän suoritusrautaa.
    On sauvakiharrinkin, mutta olen käyttänyt sitä n. 5 kertaa ja kiharat näyttävät juuri siltä...eli pitäisi harjoitella enemmän sen käyttöä, eikä vasta sitten, kun on juhlat tiedossa. Saa kyllä olla tosi varovainen, ettei sormet pala, vaikka mukana tulikin hanska.

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -