LÄMMINTÄ YLLE

lauantai 11. lokakuuta 2014


Jokainenhan sen tietää, että postista on joskus mukava saada muutakin kuin valkoisia kirjekuoria ja mainoksia. Torstain postin mukana ollut vihreä paketti aiheutti lapsissa tohinaa "kenelle sen on? Saanko minä avata sen? Mitä siellä on?" Lällällääää sepäs olikin minulle ja minä haluan avata sen ihan itse. Vaikka olinkin saanut selvän vihin, että saisin pian postia, oli paketin avaaminen jännittävää. 


Blogin kautta olen saanut tutustua aivan mielettömän ihaniin ihmisiin. Toisten kanssa ollaan tuttuja täällä blogissa, osaan olen tutustunut jo ihan livenäkin ja joistakin on tullut todellisia ystäviä. Tämän paketin ja sen sisällön lähetti minulle ihastuttava Henna, blogista Pakkomielteitä. Paketin sisältä paljastui Hennan kutoma tuubihuivi joka tottakai piti heti perjantaina ottaa käyttöön. 


Henna on tehnyt tuosta huivista ihan älyttömän kivan mallisen. Se menee kerran kaulan ympäri ja mahtuu hupullisen takin kanssa loistavasti. Värinsä puolesta oikeinkin mieluinen. Kiitos Henna ihanasta postista, et uskokaan kuinka iloinen olin saamastani syystervehdyksestä, käyttämättä se ei jää. 

Mitä ihanaa postia sinä viimeksi sait?
-Nanni-

17 kommenttia:

  1. Tosi kivan paketin sait. Tykkään noista väreistä!

    VastaaPoista
  2. Oi,aivan ihana :) mulla ei tuon tekeminen onnistuisi.. Neiti sai huovutetut leppäkertut postissa ihanalta tutultamme Jyväskylästä :) Yhtä jännää oli äidillä ja tyttärellä :)
    Annukka

    VastaaPoista
  3. Oi, kun sait kivaa postia!
    Blogin kautta on mullekin tullu paljon ystäviä näin ruudun takaa ja olis kyllä huippu hienoa nähä heitä myös livenä, niin kuin sinuakin Nanni! Tuo huivi on kivannäkönen ja aivan upea lahja blogi ystävältä.
    Talven ja syksyn tuulissa se sinua lämmittää ja muistuttaa hienosta harrastuksesta, siis bloggailusta!
    Mukavaa viikonlopun jatkoa sinne ja öitä:)

    VastaaPoista
  4. Ihana, lämmin postilähetys! Tuollaisesta ilahtuu aina. Itse ilahduin, kun ystävämme rapakon takaa lähettivät videotervehdyksen, joka oli tehty heidän kesäisestä visiitistä luoksemme. Ihania muistoja♥
    Kauniita syyspäiviä!

    VastaaPoista
  5. Olipas ihana lähetys ja muistaminen :)

    VastaaPoista
  6. Ihanan paketin olet saanut!
    Kauniit värit...tässähän iskee neulontainspiraatio, tuo saattaisi olla sopivan helppo tehdä meikäläisenkin ;)

    VastaaPoista
  7. Voiko olla ihanampaa lahjaa ystävältä, kaunis kaulaliina joka lämmittää kylmällä <3 Itse yllätyin suuresti kun mieheni yli 80 vuotias mummo lähetti postitse MINULLE virkkaamansa kauniin liinan kortin kera :)
    -Päivänsäde-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ihana huomata että maailmassa on noin sydämellisiä ihmisiä jotka pyyteettä ilahduttaa toista ♡

      Poista
  8. Ihana kaulaliina! mitä lankaa? Ohjetta olis kiva saada 😉 -Kirsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lanka on Red Heart: Lisa big Color. Ohje löytyy blogistani ;)

      Poista
    2. Kiitos, laitampa nimen ylös ja käyn katsomassa ohjeen 😊-- Kirsi-

      Poista
  9. Olipa kiva paketti! Minä sain myös pari viikkoa sitten ihanan rannekorun, minkä voitin blogiarvonnassa. Siitä on tulossa juttua tuonnempana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, minä en voita ikinä mitään mut ihanaa kun Henna muisti mua paketilla ♡

      Poista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -