ALE VINKKI SISUSTUKSEEN

perjantai 5. kesäkuuta 2015

Sisustuskauppa.comissa on nyt kiva kesäale menossa. Hurjasti kivoja juttuja löytyy jopa -30%. Itse kun on nonStop sisustaja, loppua ei vaan näy missään, suoran päästä pilkistää valoa mutta sitä ei saa kiinni ikinä. 
Luulin, että omistan jo tapeeksi lyhtyjä ja kivoja terassikoristuksia mutta ehei, ainahan sitä voi jotain uutta kotiinsa laittaa. 
Sisustuskauppa.comin facebook sivuilla on menossa kiva kesäarvonta johon voi osallistua täällä.  Palkintona arvonnassa on juoma-annostelija sekä saman sarjan juomalaseja. Käypä kurkkaamassa ja samalla kannattee osallistua kilpailuun. 


Täällä on takana melkoinen hulabaloo viikko josta onneksi selvittiin ehjin nahoin. Pihaa ja terassia olen saanut jo jonkin verran laitettua mutta paljon saisi vielä pihalla kyykkiä. 
Tiedossa olisi kiva viikonloppu niin ilmojen kuin puuhasteluidenkin puolesta. 
Huomiselle on luvattu aurinkoa ja se jos mikä kohottaa fiilistä kummasti. Aamusta tarkoitukseni on startata blogikirppikselle kiertelemään ja toivottavasti tekemään kivoja löytöjä. Pidetään niille siis porukalla peukkuja. 
Nyt taidan pyyhältää pihalle puuhailemaan. 


Aurinkoisen ihanaa viikonloppua juuri sinulle.
-Nanni-

4 kommenttia:

  1. Taidanpa välttää menemästä tuonne Sisustuskauppa.comiin. Minulla on ollut tällä viikolla kirpparipöytä ja olen myynyt järkyttävn määrän sisustusjuttuja, joihin olen kyllästynyt. Nyt yritän tulla toimeen vähemmällä. Saa nähdä, miten käy...
    Tänään pistäydyin Pentikillä ja lähdin tyhjin käsin. Vähänkö olen ylpeä itsestäni ;)
    Aurinkoista viikonloppua <3

    VastaaPoista
  2. Meillekään ei sovi enää mitään ylimääräistä :D Saas nähdä miten käy jos sunnuntaina kerkeän käymään blogikirppikselle, ja sieltä löytyis jotain super ihanaa huippuhalvalla...
    Ihanaa viikonloppua Nanni :)
    -Päivänsäde-

    VastaaPoista
  3. Voi,mulla on kukat laittamatta.. Mitä nyt äidin kukkapenkki ja siellä kyllä kukkia :) Kunhan tilit alkaa pyöriin,niin omat kukat kyllä hommaan:)
    -Nunnu-

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -