OLKKARISSA TAPAHTUU

keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Olkkari sai uuden maton joka hipoo mielestäni täydellisyyttä. Olin haaveillut ja ihaillut muissa blogeissa valko/harmaita mattoja ja tämäkin matto löytyi blogista. 
Ihastelin kyseistä mattoa Idis & Interiööri blogissa ja jäin huokailemaan maton kauneutta. Kun Idiksen kirjoittaja T lähestyi minua sähköpostilla ja lupasi hankkia maton minullekin mikäli sen itselleni tahtoisin, olin aivan häkeltynyt onnesta. Ensimmäisenä mielessäni huudahdin, että tottakai haluan siitä ei ole puoltakaan puhetta ja seuraavaksi tuumasin, että onpas sentäs maailmassa mahtavia ihmisiä kun tekee noin hienon teon lähes tuntemattoman ihmisen vuoksi. Muutaman puhelinsoiton jälkeen matto oli tilauksessa ja pian se olikin minulle jo ostettu. Tuo puuvilla ihanuus maksoi naurettavan vähän ja kulkeutui minulle Levin putiikista Ylitornion kautta Ouluun josta minä sen nappasin kyytiini vesisateessa värjöttelevältä mattokuskilta. Voi kiitos ihana T ja kiitos maton kuljettaneellekin ihanuudelle. 


Aivan niin täydellisesti se ei meidän ruskeaan sohvaan passaa kuin toivoisin mutta jospa meille joskus vielä muuttaisi se paljon haaveiltu vaaleanharmaa sohve. No ihana tuo matto mielestäni silti on ja mikä parasta se on...


... kaksi puoleinen. Ihana. Tulikohan se jo selväksi, heh. 



Kunhan Ikean ovet taas minulle siintää niin katselen taatusti sohvalle saman sävyisiä tyynyjä. 

Mielessä kummittelee saman maton kapeampi malli. Siellä niitä kuulemma Levillä olisi ja ehkä kyytikin jossain vaiheessa saattaisi olla mahdollista, siis matolla ei minulla. 

Mikä tässä sisustamisessa niin viehättääkin?
-Nanni-

12 kommenttia:

  1. Onpa ihana matto! Kyllä nyt kelpaa istuskella olkkarissa :)

    VastaaPoista
  2. On vain sulla ollu ihana blogin pitäjä kun suostui sinulle hommaamaan maton :)
    Oishan se kiva sisustaa mutta nyt ei anna lompakko myöten :)
    -Nunnu-

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva tuommoinen käännettävä matto!
    -Päivänsäde-

    VastaaPoista
  4. Kaunis matto ja ihana tarina! Ihana ystävällinen teko, joka on selvästi tuottanut paljon iloa :)

    VastaaPoista
  5. Hieno matto, ja tykkään myös tuosta pöydästä! On se kiva, kun maailmassa vielä on jäljellä auttamista ja yhteistyötä toisten ilahduttamiseen :)

    VastaaPoista
  6. Kaunis matto tosiaan! Ja muutenkin kaunista. :)
    Ja todella ystävällinen ja avulias teko oli maton saaminen, sinun lattiallesi! :)

    VastaaPoista
  7. Oi mikä matto, niin kaunis! Niin kuin koko olohuone muutenkin :)

    VastaaPoista
  8. Kaunis matto!
    Minullakin tekisi mieli tuollaista harmaan ja valkoisen sävyistä mattoa ;)

    VastaaPoista
  9. Kaunis matto ja olohuone, tv taso ja tuo kaappi aivan täydelliset.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -