ALOE VERA SUIHKEEN ONNELLINEN OMISTAJA ON...

maanantai 9. marraskuuta 2015


Aloe Veran ensiapusuihkeen arvonnassa voitti Teija Hämäläinen. 

"Tuo että tuotetta voi käyttää koiran korviin on uusi juttu, ja menisi meillä kokeiluun heti"

Onnea Teija, laitan sinulle sähköpostia illemmalla ja jos olet minua nopeampi niin voit laittaa osoitetietosi minulle blogini sähköpostiin suortuva@hotmail.com

Arvonnan yhteydessä tuli muutamia kyselyitä mistä kyseistä tuotetta voisi ostaa jos arpaonni ei satu kohdalle. LR myy tuotteitaan jälleenmyyjiensä kautta eli tuotteita ei valitettavasti löydy kauppojan valikoimista. Joudut siis etsimään paikkakuntasi jälleenmyyjän jolta voit tuotteita tilata. 
Itse lähdin mukaan tähän hommaan jo monta vuotta sitten kun lastemme ihottumat eivät enää hoituneet apteekin tuotteilla. Tällä tiellä siis ollaan ja edelleenkin luotan aloe veran voimaan monessa tilanteessa, eli meillä kyseiset tuotteet ovat joka päiväisessä käytössä. 

Ihanaa uutta viikkoa kaikille ja hurjat kiitokset kaikille arvontaan osallistuneille.
-Nanni-

4 kommenttia:

  1. Onnea voittajalle, mun täytyy siis kaivella esiin jälleenmyyjä täältä seudulta! Kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  2. Onnea voittajalle ja koirankorva juttuhan on aivan mahtava! Mukavaa päivää Nanni <3

    VastaaPoista
  3. Onnea voittajalle!
    Sille olisi Nanni haaste mun blogissa ;)

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -