OTSIS- HOT OR NOT

perjantai 5. helmikuuta 2016

Puhuttaisko taas mun lemppisaiheesta, hiuksista? Minä juupas eipäs-ihminen olen maailman pahin jaahkaaja mitä hiuksiin ja muutoksiin tulee. Ihailen aina muiden hiuksia mutta itselle en uskalla tehdä mitään. Itseasiassa muutaman kerran olen mennyt kuvan kanssa kampaajalle, tällaisen haluaisin ja lähtenyt märy kurkussa kotia. Malli jota halusin, malli jonka sain oli kaksi täysin erilaista mallia. Vika ei voinut olla omassa verbaalisessa lahjakuudessani kun kuvasta näytin mitä halusin. Sen jälkeen päätin, että siinäkö olkoot, kasvakoot pehko omia aikojaan. 

Pitkän tukan tylsyyteen voi saada vaihtelua pienilläkin muutoksilla. Haaveena pitkästä aikaa olisi leikkauttaa otsis. Otsis onkin juttu jonka leikkautan aina tuon tuostakin. Hetken pitdän otsista ja sit annan sen taas kasvaa takaisin. Nyt on taas se fiilis, että olisiko aika rapsasta kasvoille kehystä. 
Netistä löytyi kivoja otsiksia joista vois kampaajan kanssa lähteä rakentamaan minulle mieluisaa mallia. Onneksi minulla nykyään on löytynyt luottokampaaja joka ymmärtää sekä puhetta, että näyttämiäni kuvia. 


Otsatukkani olisi ehdottomasti paksu, tai no niin paksu kuin ohuehkosta pehkostani nyt voisi saada. Lisäksi se saa olla ylipitkä, ei ihan silmillä mutta melkein. Ihastuin oikopäätä tuohon Kardasianin malliin mutta siinä saattaa ihastuttaa hiusten kokonaisuus eli tumma pitkä hius sekä täydellinen otsis. 


Tässä toisessa kuvassa ehdottomasti suosiooni nousee tuo Rose Byrnen look eli merkkaamani kuva. Tuossa mallissa ihastuttaa rento fiilis, ihana pituus koko hiusmitalla ja juuri täydellisen oikeanlainen otsis. Aaah olisipa minullakin aamulla oma stylisti laittelemassa mun kuontaloa kuntoon. No harja ja pampula ajakoot jatkossakin minun stylistin virkaa. 

Nyt olen taas pohtinut tätä otsis asiaa niin pitkään, että päätöksen teon aika alkaa olemaan käsillä. Kiva olisi kuulla mielipiteitä otsiksen suhteen. Onks otsis ihan mennen talven lumia vai oisko se tulevan kevään piristysilme?

-Nanni-

Kuvat bongattu googlesta hakusanalla otsahiukset. 

32 kommenttia:

  1. Minä oon jo varannut ajan kampaajalle ja aikomus on leikkauttaa otsis. Syy ei tosin ole se, että se olisi muotia vaan ihan yksinkertaisesti haluan yrittää piilottaa yhtäkkiä rypistyneen otsani. Kokeillaan nyt tätä, vaikka siihen tuskin auttaa muu kuin botox...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Milla sie oot niin ihana ♡
      Tuo on mutes yks syy miksi minäkin sen haluan myt en vaan hoksannu sitä tuonne kirjoittaa. Millä kampaajalla sie käyt?

      Poista
    2. Lähellän Katrilla. Menin viimeksi ajatuksena joku moniväri ja Katri värjäs tumman alaosan ja blondas päältä. Paras tukka ikinä enkä olis itte keksinyt! Mulla on tämä ikäkriisi ihan valtava, en tiedä miten sen selättäisi!!

      Poista
    3. Ai sie käyt Katrilla. Mie käyn Lähelässä kauneushoitoja ottamassa, Paula on super ihana.
      Siis tiedäks, mulla on kans semmoinen ikäkriisi että pois alta. Just niitä ryppyjä näkyy joka kohassa ja naama on niin kulahtaneen näköinen. Jos keksit miten tän selättää niin, pliis kerro mullekin.

      Poista
    4. Määpä kerron jos ratkaisu löytyy:)

      Poista
  2. Hmm, en mie tiiä onko muotia mutta nykyään se otsis mulla on.. :D Ja juurikin ns ylipitkä.. En tykkää että se leikataan sentti kulmakarvojen päälle.. :D Leikkauta, se piristää ja kasvamaan se pois... :D
    Mukavaa viikonloppua :) Me ollaan neidin kans kahdestaan..;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on Nunnu ihana otisis. Otsis nuorentaa ja se jos mikä passaa mulle.
      Oon mie jo tainnut päättääkin, että se otsis on mulle tulossa. Saapa kevääksi uutta ilmettä.

      Poista
  3. Itse leikkautin marraskuussa pitkästä aikaa otsiksen, ja oon ollut enempi kuin tyytyväinen :) Oon saanut uskomattoman määrän positiivista palautetta (ihan niinkin oisin käynyt nuorennusleikkauksessa :D) Tosin mieheni ei ollut heti niin ihastunut mutta ajan myötä hänkin on "sulanut".
    Leikkauta ihmeessä otsis jos siltä tuntuu, äkkiähän sen kasvattaa pois jos ei viihdykkään siinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viimeksi kun leikkautin otsiksen häiden jälkeen, sain sankoin joukoin samanlaisia kehuja, eli siis että nuoremmalta näytän. Eli ikökriisiin hyvä ensiapu.
      Kyllä mie taidan olla jo päätökseni suhteen eli taitaa se otsis olla tulossa.

      Poista
  4. Tällaiselle joka yrittää jälleen kerran kasvattaa otsista pois, ei saisi näyttää näitä kuvia! Näyttääpä taas niin kivalle ja varsinkin tuo sinunkin suosikki ihan kokonaisuudessaan. Hiukset kyllä kaipaisi jo muutenkin kampaajaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, älä kasvata pois. Nyt vaan uutta mallia leikkaamaan. Itse oon kyllä niin perin kyllästynyt tähän iåän ikuiseen perus ilmeeseen, ponnari ja sillä hyvä.
      Millä kampaajalla sie Heidi ruukaat käydä?

      Poista
    2. En ole vielä kahdeksan vuoden jälkeenkään löytänyt Oulusta omaa luottokampaajaa, aina tulee kokeiltua eri paikkaa tai tekijää. Ja nyt kun on tämä kasvatus lyhyestä pitkään, niin leikkausväli venyy ja paukkuu.

      Poista
  5. Mulla on ollut otsis viimeksi 18-vuotiaana :D Ja aika ajoin tulee kyllä leikkaaminen mieleen!
    Siis leikkauta ihmeessä, vaihtelua ja piristystä kevääseen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, testaapa siekin jos mielessä välillä käy. Sithän ne saa kasvatettua pois jos ei viihdy niissä.

      Poista
  6. Tuo sinun suosikkisi on minunkin suosikkini. Otsis sopisi sinulle varmasti ja saahan sen sitten kasvatettua pois jos siltä tuntuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks oliskin ihana toi malli, tykkään kyllä.
      No sepä se, sehän kasvaa pois jos siltä tuntuu.

      Poista
  7. Nanni, sulle kyllä minusta sopis otsis!! Siis leikkauta ihmeessä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, ihana uus kuva Sari sulla <3
      Sen teen, leikkaan kevääksi uuden lookin.

      Poista
  8. Ihania kuvia! Mä oon kans jonkin aikaa miettinyt, itse asiassa pari vuotta otsista. Mulla on ollut 15v. sitten viimeksi kunnon otsatukka. Mulle ei taida niin hyvin käydä ja en oo muista´nut kysyä edes nykyiseltä kampaajalta koko asiaa...Leikkaa vaan rohkeesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi sullehan se Jaana vasta sopisikin tosi tosi hyvin. Kaikki kuvat missä otsis on tummahiuksisellä niin niihin ihastun eniten. Katselepa vaikka googlesta <3

      Poista
  9. Nyt mäkin ihastuin otsikseen kun näin näitä kuvia ;) Hmm uskaltaisinkohan minäkin leikata ;) Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elina, ehdottomasti uskallat.
      Mieki tein sen, jopa tyhmyyksissäni ihan itse leikkasin. Mut en suosittele tekemään itse ellei saa ammattilaiselta tosi tarkkoja vinkkejä kuten mie sain :D

      Poista
  10. Hiusjuttuja minäkin pohdin tällä viikolla, mietin pitkään jos leikkaisin lyhyeksi, en sitten rohjennut, vaan annoin mitan olla entisenä ja otsiksen leikkautin. Vaihtelua tulikin mukavasti.
    Ihania malleja olet löytänyt. Kokeile ihmeessä otsista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie tein sen, ja vieläpä ihan itse. En malttanut odottaa aikaa kampaajalta vaan niks naks omassa veskissä. Alkuun meinasi itku tulla mutta lopputulos on aivan ok.

      Poista
  11. Ihania otsiskuvia. Samat kuvat miellyttivät minunkin silmää, just tuollainen vähän ylikasvanut.
    Ei muuta kun rohkeasti kokeilemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tartuin tuumasta toimeen ja nyt on rouvalla säpäkkä otsis.

      Poista
  12. Kokeile ihmeessä! Minä, maailman jumiutunein hiusihminen, olen pari kertaa leikkauttanut otsatukan ja tykkäsin kyllä. Ainoa ongelma tuli sitten siitä, etten koskaan saanut aikaiseksi pitää sitä mallissa ja käydä tarpeeksi usein leikkauttamassa. Niinpä se hiljalleen kasvoi pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanopas muuta. Täällä toinen hiusmalliinsa kangistunut tyyppi, aina ihastelen muiden hiuksia mutta itselle en uskalla tehdä yhtikäs mitään.
      No nyt se on leikattu.

      Poista
  13. Hot mutta meikäläiselöä ehdottomasti not, ei vaan sovi mun nassuun! Ihanaa viikkistä ja nimpparipäivää tyttärelle. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa nimpparia Tiia sinulle <3
      Juu kuten instassa varmaan huomasitkin niin leikattu on.

      Poista
  14. Hyvältä näyttää kaikki mallit,etenkin sinun suosikit.Rohkeasti vaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tartuin eilen tuumasta toimeen ja otin tietokoneen vessaan vieraan ja katselin tarkkaan ohjetta. Niks naks ja nyt on otsis.

      Poista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-

- THEME BY ECLAIR DESIGNS -