sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

25 FAKTAA MINUSTA

Meidän elämää-blogissa oli hauska "25 faktaa minusta" postaus ja se oli minusta niin kiva, että halusin napata sen itsellenikin. Saas nähdä millainen lopputulos tästä tulee. 

No niin, ja heti lyö tyhjää. Eikö minusta ole yhtään järkevää kerrottavaa hmmm.

1. Minulla on kaksi ammattia. Nuorena eiku siis nuorempana opiskelin kondiittoriksi tai sanottaisiinko konduktööri niin kuin pappavainaa tuolloin totesi. Osaan siis leipoa pullaa. 


2. Minulla on maailman paras työpaikka ja vielä paremmat työkaverit, yhdestäkään en haluaisi luopua. 
3. Olen herkkä, ehkä hieman turhankin herkkä.
4. Kärsin paniikkikohtauksista mutta olen koittanut oppia elämään niiden kanssa. 
5. Tutustun todella helposti uusiin ihmisiin. Mutta olen ehkä jopa liian naivi, uskon lähes kaikken mitä minulle sanotaan. 


6. Kotona olen välillä liiankin tarkka siisteydestä, hitlerimäisellä asenteella patistan porukkaa siivoamaan ainakin omat sotkunsa ja poltan päreeni jos homma ei ala tapahtumaan. 
7. Olen horoskoopiltani vaa´an ja skorpiooni väliltä, tunnistan itsessäni luonteenpiirteitä molemmista tähtimerkeistä. 
8. Rakastuimme tyttären kanssa vuosi sitten hevosiin ja tallijuttuihin ja sille tielle jäimme. Katsellemme heppavideoita päivittäin ja kyllästytän työkaverinikin noilla ottamillani heppavideoilla. 

Kuvassa ihanat Piitu ja Saara

9. Rakastan vähän kaikkea; sisustamista, vaatteita, laukkuja, meikkejä, astioita, koruja jne...
10. Olen sosiaalinen mutta isossa porukassa otan mielummin kuuntelijan roolin. 
11. Minulla on ollut lähes aina pitkät hiukset. Muutaman kerran ne on leikattu lyhyeksi ja se juttu ei vaan ole minun juttuni.


12. Niveliini sattuu päivittäin. Suvussani on reumaa mutta minulta sitä ei ole vielä tutkittu. (älkää edes kysykö miksi)
13. Olen kesäihminen. Syksyn pimeys on painajaismaista. Kevät aurinko kun alkaa paistamaan niin herään horroksestani ja kesällä olen parhaimmillani. 
14. Itken helposti, ehkä vähän liiankin helposti. Haittaaks se?
15. Rakastamme mieheni kanssa samoja asioita, liikuntaa, matkustelua, shoppailua, leffojen katsomista, ravintoloissa käymistä jne.
16. Olen rakastanut samaa miestä jo viisitoista vuotta enkä hetkeäkään ole katunut.

17. Olen aina ajoissa paikalla, en voi sietää myöhästelyä. 
18. Uskon tykkääväni hiihtämisestä mutta aina kun pääsen ladulle niin mieleni tekisi nakata sukset vitikkoon. Silti löydän itseni aina vain uudestaan ja uudestaan hiihtämästä. 
19. Tykkään maitokahvista, eli kahvissani on enemmän maitoa kuin kahvia. Kahvilassa otan aina jonkun ihanan erikoiskahvin. 


20. Minulla on mustavyö Taekwon Do.ssa ja sen saavuttamisesta olen aina ollut todella ylpeä. Mustan vyön kunniaksi otin aiheeseen liittyvän tatuoinninkin. 
21. Korkkareilla pitää voida juosta, eli en osta huonoja korkkareita joilla käveleminenkin sattuu.
22. Olen äitini ainut lapsi. 


23. Minulla on surkeaakin surkeampi nimimuisti mutta hoitoalalla se on toisaalta hyvä. 
24. Olen oululainen ja ylypiä siitä. 



25. Olen herkkäuninen. Kuulen kaikki pienimmätkin risaukset ja herään vapaapäivänäkin ihan liian aikaisin, tänäänkin heräsin vähän yli kuusi. Mielettömän ärsyttävää. 


Ja koska numerot loppuivat kesken niin loppuun sanottakoon että rakastan sisustamista ja haluankin kotini olevan mieluisa, koska vietän todella paljon aikaa kotona. Jos voittaisin lotossa niin meille muuttaisi heti uusi, vaaleampi sohva. 

Tämä oli ehkä haastavempi kuin alkuun kuvittelinkaan mutta lopussa juttua olisi tullut vaikka millä mitalla. 
Meillä aletaam viettämään hiihtolomaa, toivottavasti saisimme nauttia hyvistä keleistä. 

35 kommenttia:

  1. Oi, varmasti hankalaa aluksi kertoa itsestään.. Mutta hyvin suoriuduit ;) Mukavaa lomaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alkuun tuntui että mullahan on paljon kerrottavaa, sit löi ihan tyhjää ja sit alkoi ajatuksia satelemaan ihan kaatamalla.
      Kiitos, loma on kyllä ollut ihana ja vitsi miten ihana oli nähdä teitäkin. S on niin super ihana <3

      Poista
    2. Aivan ihana, että ehdimme nähdä :) S oli myös samaa mieltä minun kanssa siitä kuvasta, että saa Nanni sen julkaista <3
      Ihana auringon paista täällä nyt :) Viikonloppu ja jälleen sorvin ääreen :)

      Poista
  2. Tätä oli mukava lukea!
    Hienoa, kun sinulla on musta vyö! Hieno saavutus!
    Kohdat: 25, 17, 16, 15, 10, 9, 6, 2 ja 1. Ovat ihan, kuin olisin itse kirjoittanut.😀
    Minun on pitänyt myös tämä tehdä...mutta en ole saanut aikaiseksi.
    Ihana kuva sinusta pyörän kanssa!❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin mahtavaa lukea näitä kuin huomaa toisen kanssa paljon yhtäläisyyksiä.
      Tuo fillarikuva on yksi suosikeistani.

      Poista
  3. Kiva postaus! Tuntuu, että tunnetaan jo paremmin...
    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näillä postauksilla tutustuu kyllä toiseen bloggaajaan paremmin.
      Ihanaa aurinkoista tiistaita sinulle <3

      Poista
  4. Olipa kiva postaus, määki haluun tehdä! Paljon samaa myös mussa. Olen erittäin herkkä ja kyynelehdin helposti, vihaan myöhästymistä. Kotona paapatan samoista asioista ja rakastan meikkejä, vaatteita ja astioita ym. Paljon tuttua siis. Ihanaa lomaa muru ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nappaapa tää haaste, tää oli tosi kiva toteuttaa ja näitä on ollut kiva lukea.
      Myöhästelijät on kyllä aaarkkk..
      Ihanaa lomaa teillekin.

      Poista
  5. Mukava postaus ja tosi kiva kun on tälläisiä aiheita, syventää vähän tuntemuksia kirjoittajaan :)Tunnut heti tutummalta! Tuttuja piirteitä on...herkkis täälläkin, oon aina ajoissa ja inhoan myöhästelyä, pidän naputuksella miesväen kurissa ja rakastan kaikkea naisellista hömppää.
    Mutta joo, kiva postaus ja Ihana olet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu nää on kyllä kivoja kun tutustuu bloggaajaan paremmin. Naisellinen hömppä on ihanaa ja onneksi me saadaan olla naisia <3

      Poista
  6. Tää on niin hauska haaste :) Mä en kanssa oo ikinä myöhässä, ennemminkin aina ajoissa!

    VastaaPoista
  7. Samoja juttuja täälläkin: Olen kesänlapsi, ajoissa pitää olla eikä myöhästellä, välillä natsi tuon siivouksen kanssa ;)
    Aurinkoisia lomapäiviä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesä on vain niin ihanaa aikaa, se saisi kestää paljon paljon pidempää <3

      Poista
  8. Olipas kivoja juttuja, pystyn samaistumaan yllättävän moneen! Ja hei täälläkin yksi herkkis siivousnatsi sisustaja! Ootko tehnyt hsp -testin? :) Mulla särki ranteet ja pää ennen jokapäivä...siihen auttoi viljojen pois jättäminen ja omega-3 lisääminen! Suosittelen googlaamaan gluteeniherkkyyden, jospa se oliskin muuta kuin reumaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole tehnyt tuollaista testiä, pitäisikin perehtyä siihen tarkemmin. Olisikin hienoa jos kyse olisi jostain muusta kuin reumasta.

      Poista
  9. Mukava postaus!
    Oikein aurinkoisia lomapäiviä teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa aurinkoista tiistaita sinulle :)

      Poista
  10. Kiva postaus ja tunnistin monta samaa piirrettä itsessäni :) Vauh, musta vyö. Saatki olla ylpeä!!! Siihen kuule ei moni pysty. Apua! Luin tuon siivous jutun ja tuli heti mieleen käyntisi meillä, että kun oli niin pölystä joka paikka :/. Ihana kuva sinusta tuo pyörä kuva, niin ihanan kesäinen. Tuliski jo kesä :) Oli kiva kun kävitte <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi höpsö sua, teillähän oli siistiä eikä minua muutenkaan toisten kodin siisteys tai siivottomuus haittaa, riittää kun huushollaa omaa kotia.
      Toi fillarikuva on kyllä onnistunut, mieheni otti sen pari vuotta sitten Helsingissä.
      Ihanaa reissua teille.

      Poista
  11. Tämä oli kivaa kuultavaa :) Tuli paljon sellaisia asioita joista en ollut kuullut. Siis tuo musta vyö on aivan huikee saavutus!!! Vieläkö harrastat Taekwondoa?
    Oikein ihanaa lomaa teille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En harrasta enää Wondoa, se jäi kun sain esikoisen.
      Kiitos, loma on kyllä ollut aivan täydellinen <3

      Poista
  12. Tuo fillarikuva on niin ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Tuija, se on kyllä hyvin onnistunut.

      Poista
  13. Tulinpa vastavierailulle blogiisi. Sinulla on mukavia juttuja ja samoja piirteitä huomasin,olen täsmällinen ja olen ajoissa paikalla kun on sovittu ja en tykkää myöhästyä.Kauniita kesäkuvia olet laittanut. Olen kesäihminen myöskin ja odotan kovasti kesää. Aurinkoisia maaliskuun päiviä
    sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tulit piipahtamaan blogiini, tervetuloa uudemmankin kerran <3
      Myöhästely on kyllä raivostuttava tapa.
      Kesä on vain niin ihanaa aikaa <3

      Poista
  14. Tätä oli kiva lukea. Ja wau tuolle mustalle vyölle! :)
    Minä tykkäisin kauniista kodista, mutta en vain osaa/jaksa sisustaa. Wau siis sillekin puolelle sinussa.

    Kivaa uutta viikkoa! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie voisin sisustaa vaikka kuinka mutta lompakko ei anna myöden kaikille haaveille, toisaalta hyvä ettei ihan kaikkea voi hommatakaan.
      IHanaa tiistaita sinullekin.

      Poista
  15. Olipa kiva postaus! On aina kiva saada kuulla jotain lisää ihmisestä siellä ruudun takana :)

    Täällä toinen joka ei voi sietää myöhästelyä. Tosin viime vuosina meillä on tullut liian usein tavaksi lähteä nippa nappa ajoissa ja sitten olen kiukkuinen kuin mikä.. Vaikka paikalla ei edes tarvitsisi olla ajallaan :D

    Aivan ihana muuten tuo mustavalkoraidallinen mekko, sopii sulle ihan täydellisesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on kyllä kiva lukea kun oppii toisesta bloggaajasta lisää.
      Myöhästely on kyllä raivostutava piirre.
      Kiitos, mekko on edelleen mieluinen <3

      Poista
  16. Ooh miten paljon samaa, herkkäunisuus, pitkät hiukset, lyhyet hiukset oli täälläkin virhe, samaa ukkelia rakastettu kohta 17-vuotta ja siivouden suhteen on Hitler minussa nyt väsähtänyt, mutta voi pojat mikä siivoushirmu olin ennen. Maitokahvia sen olla pitää ja ainut äitini lapsi minäkin.

    Niin mieletön raitamekkokuva, olet vaan niin kaunis. Ai niin en tykkää urheilusta, se ei ollut samaa sitten. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo herkkäunisuus on välillä kyllä todella ärsyttävää kun heräät joka asiaan ja tuntuu että yöt on aina niin katkonaisia.
      Kahvia ei saata juua jos ei siinä ole tosi paljon punaista maitoa, se on vain niin hyvvää <3
      Kiitos muru, tuo raitamekko on kyllä vieläkin mieluinen.

      Poista
  17. Ihania faktoja <3 Hyvää naistenpäivää murunen <3

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-