torstai 15. kesäkuuta 2017

HYVÄSTI LÄTTÄNÄT HIUKSET


Lättänät hiukset, minullako? Kuka niin kehtaa väittää? No minähän se kehtaan ja voin, sillä hiukseni nuolevat niin päätä myöden, että ne on lättänääkin lättänemmät, kun geelillä päänahkaan kiinni valettu. 
Vaikka kuinka takuttaisin hiustyveäni, käyttäisin tarrarullia, tekisin siis vaikka ja mitä niin siinä ne aina vain roikkuu päätä myöden. Latvat onkin sitten taas eri juttu, ne on kuin toisen ihmisen päästä lainattu. Latvat on karheat, luonnontaipuisat, helposti huonokuntoisilta näyttävät vaikka kuinka leikkauttaisin niitä säännöllisesti ja käyttäisin kaiken maailman öljyt ja laadukkaat shamppoot niin latvani ovat kuin Rölli Peikolla. 

Ystäväni kautta törmäsin vempaimeen joka lievästi liioiteltuna muutti elämäni, ainakin hiusten suhteen. 
Testasin laitetta ystävältäni ja sen jälkeen alkoikin olin ihan myyty. Ystäväni sai lähes tulkoon kerjätä laitettaan takaisin. 



Tiny Volumizer on minikokoinen kreppirauta jolla voi toki vaikka krepata koko hiukset pienelle kiharalle mutta lähinnä se on tarkoitettu tyviraudaksi jolla saadaan hiustyveen volyymia. 

Selasin Gigantin, Verkkokaupan, Prisman ja vaikka mitkä kaikki muutkin verkkokaupat läpi mutta mistään en moista masinaa löytänyt. 
Kuin sattumankaupalla huomasin kyseisen laitteen Ideaparkin kampaamokaupassa, Hairlekiinissa. Sama laite joka ystävällänikin oli, mutta hän oli tilannut kyseisen vekottimen Villikiharan verkkokaupasta.
Nappasin heti laitteen itselleni ja ei kun kotia tyveä kohottelemaan. 


Jos et halua, että pieni kihara näkyy muille niin nosta ohut kerros hiuksia päältä pois ja "kreppaa" alempi kerros. Hiuksista saa niin hurjan volyymiset kuin itse haluat, itselleni riittää ihan yhden kerroksen kreppaus. Sillä saan riittävän tyvikohotuksen. 
Ainoa miinuspuoli tuolla tietenkin on se, että tottahan toki kuuma rauta polttaa hiuksia ja siitähän minä en tykkää ollenkaan. Nyt täytyykin puntaroida kumpi on tärkeämpi. 
Lopputulos ei ehkä välity kuvista niin hyvin mutta ero omaan silmään on hurja. 




Helppoa ja nopeaa. 

37 kommenttia:

  1. Minulla on tosi lättänä tukka. Aloin jo miettimään, että pitäisikö hankkia tuollainen. Toisaalta kampaajani on varoitellut minua suoristusraudasta, että hiuslaatuni ei kestä sillä jatkuvaa käsittelyä. Mutta jos tuolla kreppiraudalla hyvin säästeliäästi silloin tällöin laittisi voluumia tukkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla hieman sama homma eli en haluais mitään kuumia rautoja käyttää mut jospa sitä löytäisi hyvän suoja-aineen.

      Poista
  2. No joo! Kelpais tuollainen laite mullekin! Oon niin laiska hiustenlaittaja ettei toista. Tollanen vois kuitenkin päästä ihan arkikäyttöön nopeudellaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyl tosi nopea. Minuutti ja ready.

      Poista
  3. Mulla on ollut ennen kreppirauta, silloin sata vuotta sitten, ko olin nuori :)
    Aika kätsää, että tuolla kohoaa, sinun hiuksista huomaa kyllä selvästi eron, hyvä kun löysit laitteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyl ihan paras tuttavuus mun hiuskokoelmassa.

      Poista
  4. Kätevä laite.Itse olen myös laiska laittamaan hiuksia,ponnari on aika usein käytössä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla on kans aina hiukset kiinni, tuon avulla on tullut pidettyä niitä nykyään auki.

      Poista
  5. Oiva keksintö! Todellakin antaa volyymia. Ymmärrän hyvin että pitkähiuksisilla on tuo 'lättänäongelma'.
    Aurinkoista viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. Ikuinen dilemma, päätä pitkin valuvat hiukset vai joku käsittely....olen itse ratkaissut tällä hetkellä niin, että melkein kuivina kieputtelen osissa sykerölle ja kiinnitän pinnillä ja annan kuivua...pari päivää pysyy. Pitkät hiukset minullakin ja yritän latvojakin säästää käsittelyiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie olen kans joskus laittanut noita pinni kiharoita, se on kyl kiva tapa saada ryhtiä.

      Poista
  7. Mun lättänät tarviis myös tuollaisen laitteen. Eron huomaa hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen. Nopeasti saa kuohkean ilmeen.

      Poista
  8. Nerokasta :) Ja hieno lopputulos. Jälleen ihastelen sun tukkaa. Niin ihanan pitkän ja vahvan näköinen ♥ Sulle myös sopii tosi hyvin pitkä tukka. Itsekin yritin taannoin kasvatella, mutta jotenkin ei sitten näyttänytkään niin hyvältä kuin olin toivonut, höh... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoista. Loppupeleissä mun hiukset tuntuu tosi haurailta ja haarottuu todella nopeaa vaikka kuinka niitä hoitaisin. Mulla on ollut lähes aina pitkät hiukset.

      Poista
  9. Kyllä eron huomaa, ompa hyvä vempele :) Mulla sama, hiukset menee ihan päätä myöten jos ei jotain niille tee.Pitääkin googlata tuo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kurkkaapa ainaki tuolta Villikiharan sivuilta tai sit käy katsomassa jostain kampaamoliikkestä.

      Poista
  10. Upea ja kuohkea lopputulos 👍👍👍 mulla on toi sama tuote mutta pölyttyy kaapin pohjalla 😂😃 t. Laiskimus
    Ihanaa viikonloppua 💖💖

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saas nähdä kauanko tuo on mulla käytössä ennen kuin se unohtuu kaapin perälle.

      Poista
  11. Mulla on niin lättänät hiukset, joten tollanen ois just hyvä mulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testaileppa tuota, ei oo enää sen jälkeen lättänä look. Vaikka minusta sinulla on mielettömän ihanat hiukset.

      Poista
  12. Sulla on niin ihanat hiukset sekä lättänänä että ilman, kauniin väriset, pitkät ja vahvat! Ymmärrän ongelmasi, mulla on vähän sama juttu, latvat elää ihan omaa elämäänsä ja muut elääkin sitten päätä myöden...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anu, olet ihana. Itse sitä taitaa vain olla niin säälitmätön itselle.

      Poista
  13. Kyllä eron huomaa, hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
  14. Tuollaista minäkin tarvitsisin! Pitääpä pitää silmät auki, jos vaikka löytäisin jostain tai sitten pitää tilata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kampaamokaupoista varmaan löytyis tai sit tuolta Villikiharasta voi tilata.

      Poista
  15. Joo tää on ehdoton lättähiuksille. T. Toinen minikreppiraudan omistaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä hyvä, jäin siihen heti koukkuun. Laitatko jotain lämpösuojaa ennen kuin kreppailet tyveäsi?

      Poista
  16. Tuollaisen raudan pistän minäkin heti hankintalistaan :) Kiitos vinkistä :) Näytät kauniilta <3 Leppoisaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä hyvä, suosittelen hankintaa lämpimästi.
      Ihanaa uutta viikkoa <3

      Poista
  17. Näytät kauniilta..mä laitan hiuksiani myös sellaisella kikkurakoneella..maksoi Tokmannilla 15 euroa😊Ihanaa ja iloista alkavaa viikkoa🎶

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että edes joskus löytää jotain halvalla.

      Poista
  18. Wau, enpä ole kuullutkaan moisesta kreppiraudasta, mutta täytyy ehdottomasti harkita tuollaisen hankkimista jos kerran lopputulos on noin hyvännäköinen! Muutenkin sinulla on tosi kauniit hiukset =) Vierailen blogissasi ensimmäistä kertaa ja blogisi vaikutta mukavan rennolta ja tosi suositulta!

    VastaaPoista
  19. Vaikuttaa hyvältä laitteelta! Ainakin sinun hiuksissasi eron huomasi. Pitäisiköhän itsekin hankkia tuollainen.. Mukavaa juhannusviikkoa! P.s. blogissani on synttäriarvonta:)

    VastaaPoista

Ihanaa kun jaksat muistaa minua kommentilla, ne piristää päivääni.
Epäasialliset kommentit jätän julkaisematta.
-Nanni-